2016. augusztus 31., szerda

Új Elza kilincs szettek 4db, dobozukban KIÁRUSÍTÁS - Jelenlegi ára: 2 749 Ft

Eladó a képeken látható 4db új Elza modern kilincs szett, dobozában, 90mm-es lyuktávolsággal. Az iskolatáskáktól a cukormérőn, és a ruházaton keresztül a TV-ig mindent megtalálsz nálam! Amit nem, azt kérdezd meg! Nézz körül "Az eladó további termékei"-re kattintva, vagy lefelé görgetve a galériámban a rengeteg márkás, eredeti, új, újszerű, vagy legalább szép állapotú termékem között, mert ennyiért a kínaiban sem kapsz hasonlót! Amiben tudok segítek, ezeket az értékeléseim is szépen mutatják. Ahol nincs részletes leírás, keresd a neten, ott meg fogod találni! A megvásárolt terméket, az utalás megérkeztét követő két munkanapon belül postára adom. Amit a méret, és súly enged, azt a postával szállíttatom ajánlott levélként, vagy postacsomagként. Több okból semmilyen más módon (futárszolgálattal, postaautomatára, vaterafutárral, stb... ) nem küldök semmit. A postaköltség annyi, amen nyit megadtam, ha több lesz a pontos összeg, ha kevesebb. Ezekhez ragaszkodom, minden másban abszolút rugalmas vagyok! Ha a vételárat nem tudod kiegyenlíteni 3 munkanapon belül, azt jelezd! Én is ember vagyok, meg fogom érteni, csak szólj! : ) A kummogók, sunnyogók, "ingyen kell minden" emberek kíméljenek! A korrektség a működésem alapja, de ezt én is elvárom! Kérlek csak a fentiek elfogadásával vásárolj tőlem!


Jelenlegi ára: 2 749 Ft
Az aukció vége: 2016-09-03 18:34 . Új Elza kilincs szettek 4db, dobozukban KIÁRUSÍTÁS - Jelenlegi ára: 2 749 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése