2016. október 29., szombat

HTC One S használt, 2013-ból - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladom türelmeseknek telefonom, vagy éppen alkatrésznek.
3. 5 éves, a képernyőre tökéletes, mert azon volt védőfólia.
A telefont viszont annyira szerettem, s gyönyörködni benne, hogy nem hordtam dokban, csak kb. 1. 5 évig, de aztán nem bírtam tovább, látnom kellett teljes testét, tapintani, érezni zsebemben.
Nem működik tökéletesen, de alkatrésznek sok része jó lehet (főleg a képernyő! ): már a használat első hetében bebolondult, váltogatta az alkalmazásokat telefonálás közben és rezgett, stb. De nem bántam, nem volt túl zavaró. Aztán kb. fél éve elkezdett újraindulni, kb. 2 alkalommal egy körben. 1 nap alatt 3-4 alkalommal indul újra. Gyári beállításokra visszaállítottam, nem segített. Ezt egy idő után meguntam, s ezért eladom.
Ez a Wikipedia link: https: //en. wikipedia. org/wiki/HTC_One_S


Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2016-10-24 16:54 . HTC One S használt, 2013-ból - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése