2022. július 7., csütörtök

Alpinestars GP Plus R V2 motoros bőrdzseki - Jelenlegi ára: 70 000 Ft

Eladnám ezt a pár alkalommal viselt Alpinestars GP Plus R V2 bőrdzsekit. Beépített váll, és könyök/alkar protektorok. Gerincvédőnek, mellkasvédőnek előkészített zseb. Valamint nadrághoz cipzározható a dzseki, és van rajta két cipzározható szellőző.
50- es méret. 185 cm magas vagyok, és olyan 70kg lehettem mikor vettem anno, de mára kinőttem. Szóval magas vékony emberek előnyben. Betettem a fotók közé a hivatalos Alpinestars mérettáblát is. Abból ki lehet indulni.
Két külső cipzáros zseb, és két belső tépőzáras zseb, valamint egy belső vízhatlan zseb. Derekánál tépőzárral állítható.
Tisztítás mindenképpen ráfér, hiszen hordtam. Mindig pólón viseltem természetesen, és még gerincvédő is volt rajtam.
Személyes átvételt preferálnám Dunaharasztin, hiszen fel kell próbálni!

Jelenlegi ára: 70 000 Ft
Az aukció vége: 2022-07-08 03:37 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése